בלוג חיי הלילה של שוורצמן



יפית שוורצמן ממשיכה במסע חיי הלילה על מנת להכיר לנו מקרוב את הנפשות הפועלות

שלום בליינים שלנו,
השבוע ברצוני לעלות סוגיה אשר מעסיקה אותנו הבליינים עם פתיחת סוף שבוע. כולנו מחכים להפקות הסופ"ש החל מיום חמישי בערב ועד למוצ"ש, אך אנו לא לוקחים בחשבון שברגע שאנו מוכרים וקבועים במקומות הבילוי השונים בירושלים, יש את הצורך להגיע כמעט לכל מסיבה אפשרית בכדי לפרגן לאותם אנשים שמפנקים אותו ומעלים את רמת ההנאה שלנו במקום.

במהלך מסע ההיכרות המהנה שלי עם אושיות חיי הלילה בעיר, נתפסת הדעה כי גם בעלי המועדונים/ פאבים והברים בעיר נוטלים חלק בלתי נפרד וחשוב לא מעט בתוצר הסופי של הערב. הם עובדים בצמוד ליחצנים המעלים את ההפקות ותורמים את דעתם (וכספם) למסיבה הכוללת עיצוב, נוחות הבליין, אלכוהול, סגנון המוסיקה ועוד...

לפני כמה חודשים נערכה מסיבת הפתיחה אשר השיקה את המועדון החדש בעיר, מועדון ה-Wynn. המועדון הכניס את שמו לרשימת מקומות הבילוי בבירה, ואף אחד הבלוגים שכתבתי על המקום ציין  ביקורת וציונים שהורכבו ממספר גורמים. במסגרת המסע שלי, ודעתי על חשיבותם של בעלי המועדונים, השבוע החלטתי להציג בפניכם את האיש ששמו תפס תאוצה במהלך החודשים האחרונים בבירה.

ירון שגב (36) נשוי ואב לשלושה באושר, מבעליו של מועדון ה-Wynn בתלפיות. ירון החל את דרכו בגיל צעיר לאור החוש העסקי שניחן בו, ומאז ומתמיד התנהל כאיש עסקים. לאחר שהשתחרר מן השירות הצבאי, נסע לארצות הברית ומאז התאהב במקום ושהה בו תקופה ארוכה. בפעם הראשונה שירון חזר ארצה, פתח מספר עסקים שחלקם היו להצלחה גדולה וחלקם פחות. דבר שלמד על עצמו אחרי כמה נפילות עסקיות, שניתן לצמוח ולגדול חזרה ואף למצוא את הדרך הסלולה באור שונה. ירון חזר לחו"ל לתקופה וניהל מספר עסקים, בניהם עגלות, מסעדה ישראלית בסן- פרנסיסקו וחברת הובלות בלוס אנג'לס. 

ירון מעיד על אהבתו הגדולה לבילויים הירושלמים בעיר מאז ומתמיד, הוא גדל בירושלים ורואה עצמו כירושלמי גאה וכבליין. כאשר חזר לארץ (לאחרונה), הבחין בחוסר מקומות הבילוי בעיר ואף מצא את עצמו מבלה מחוץ לגבולות הבירה, ת"א. אחיו אופיר שותף מלא לעסקיו ויד ימינו בכל. לאחר חשיבה, הם החליטו יחדיו לפתוח מועדון יוקרתי בירושלים בשל אהבתם הגדולה למקום בו גדלו ושורשיהם. הצמד קיבל מספר הצעות לפתיחת מועדונים בחו"ל, אך ידעו שהמועדון המיוחל יפתח אך ורק בעיר הבירה.

ירון גדל על ברכי התרבות הלילית בעיר. ימי התעשייה, האומן והקמפוס המעלים ניחוח של פעם היו למרכז מקומות הבילוי בהם בחר לשהות בתקופת השירות הצבאי, וגם כאשר חזר ארצה. כיום אומנם לא נוכל למצוא את אותו מועדון מיתולוגי – התעשייה, אך ירון ללא ספק בדק את השטח לפני החלטתו על פתיחת המועדון. שמו של המקום (ה-Wynn) ותכנונו, נלקחו בהשראת בית המלון בלאס וגאס שבו שהה מידי פעם. 

אין ספק שירון מכוון גבוה מאוד (בכל זאת ישנם מקומות בילוי בעיר שקשה להתחרות בהם, בין היתר שמם שהולך לפניהם, הוותק ואהדת הקהל), אך המקום משיק ליינים שונים הממלאים לנו את הסופ"ש. סקופ קטנטן- בקרוב מאוד עתידים להיפתח ליינים נוספים במהלך ימות השבוע, סגנון אחר ואף אחד מהם יאמץ רעיון שונה במקצת אשר יגרום בעיר להרחבת אופקים.

בשיחתי עם ירון, סקרן אותי לדעת מה הוא חושב על חיי הלילה בעיר, מנקודת מבט רחבה יותר? תשובתו הביקורתית ללא ספק מספקת לנו כבליינים חומר למחשבה. "חיי הלילה בירושלים מספקים את ההגדרה למקומות בילוי שונים, אך הם מצריכים שיפור ואף שינוי תפיסה בקרב הבליינים על התרבות שאימצו בה השעה שיוצאים לבלות הינה מאוחרת". לאור העובדה שירון מנהל בנוסף לעסקיו משפחה רחבה, עניין אותי לדעת כיצד ניתן לעשות זאת. ברצינות רבה, קיבלתי תשובה מאוד ברורה. " לא קל לנהל בית ומשפחה כאשר עובדים ונוטלים חלק בעולם הלילה, אך לצידי ישנה אישה מדהימה שתומכת ומאמינה בי לאורך כל הדרך. בלי אשתי אני חצי בן אדם".

שנייה לפני שאני מודה לירון, הוא מגדיר לי את המוטו בו הוא ואחיו אופיר מאמינים: "לא חשוב לעבוד קשה על מה שאינו חשוב, אלא חשוב לעבוד קשה על מה שבאמת חשוב".

גם לי לקח מספר דקות בכדי להבין את התחביר ועקרון המוטו, אך הצלחתי!!!(קראו שוב..)                 אמונה היא אמצעי להגשמת מטרות, וירון הוא אחד האנשים שבחרו בדרך זו.

עד השבוע הבא, סוף שבוע מדהים!! תצאו, תבלו ואל תשכחו- אם שותים לא נוהגים.

אוהבת, יפית.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה