הוארך מעצרם של 4 חשודים בפדופיליה



הוארך מעצרם של 4 חשודים בפדופיליה בשכונה חרדית בירושלים

 בבית משפט השלום בעיר הוארך היום בחמישה ימים מעצרם של 4 גברים חרדים החשודים בעשרות רבות של מעשי פדופיליה בילדים חרדים שגילם נע בין שלוש לעשר באחת השכונות החרדיות במרכז העיר ירושלים.

על פי החשד, החשודים בפרשה, שהותרה לפרסום לפני כשבועיים, ביצעו את מעשיהם בשלוש השנים האחרונות, וזאת לאחר שפיתו את הקטינים לעלות לדירתם באמצעות ממתקים, כסף והקרנת סרטים.

ארבעת החשודים מכחישים את המיוחס להם.עו"ד יהודה פריד וטל גבאי המייצגים את נ' אחד החשודים אמרו היום כי החשודים הם משולי החברה, וכי גורמים בשכונה ביקשו להעליל על הארבעה על מנת להרחיק אותם מהשכונה.
עוד אמר עו"ד פריד כי החשודים מכחישים כל קשר לילדים וממשיכים לטעון לחפותם.

לדבריו מדובר בחקירה מזוהמת מהבחינה המשפטית, שמות החשודים עברו מפה לאוזן ברחבי השכונה ואין פלא שהילדים ששמעו את שמות החשודים בביתם כל הזמן, נקבו בשמם בחקירה. עו"ד נהוראי המייצג חשוד נוסף בפרשה אמר:"החשוד שאני מייצג מכחיש את החשדות המיוחסים לו, ויש לציין כי יש חוות דעת לגביו המדברת על רמת פיגור מסוימת והדברים נבדקים ברגעים אלה".

סגן ניצב אלי כזרי מפקד תחנת לב הבירה התייחס לפרשה ואמר: "לפני מספר שבועות קיבלנו תלונה וידיעות מודיעיניות על המעשים בשכונה חרדית במרכז ירושלים. ביצענו ארבעה מעצרים של חשודים במעשה שבחקירתם הכחישו כל קשר למעשים. מדובר על פרשה של פדופיליה קשה בעשרות של ילדים בגילאי 3 עד 10 שפותו לעלות לדירותיהם של החשודים באמצעות דברי מתיקה שניתנו להם. כשהתבקש להתייחס לטענה כי הרבנים ביקשו להסתיר את דבר הפרשה, ביקש סגן ניצב אלי כזרי שלא להגיב. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה